Betreft: Fakkeltocht op zaterdag 10 december
Datum: 13 november 2011

Dit jaar willen we u graag uitnodigen om mee te lopen met onze fakkeltocht door het oude centrum van Haarlem op zaterdag 10 december en om aanwezig te zijn bij het aansluitende programma in de Lutherse Kerk. Daar zal Eduard Nazarski, directeur van Amnesty Nederland, een toespraak houden over het 45-jarig bestaan van onze Amnesty-groep (eveneens de oudste groep van Nederland) en het vijftig jarig bestaan van Amnesty International. De heer Nazarski heeft tevens toegezegd mee te lopen met onze fakkeltocht, zo ook burgemeester Bernt Schneiders.

Gezien ons jubileumjaar gaan we voor deze activiteit ook zo veel mogelijk bekende en prominente personen in Haarlem e.o. uitnodigen.

De tocht zal ongeveer een half uur in beslag nemen. Het verzamelen is om 16.30 uur bij de Lutherse Kerk, Witte Herenstraat 22 in Haarlem en om 16.45 uur begint de tocht. Het programma eindigt in de Lutherse Kerk rond 18.15 uur.

Het zou geweldig zijn als u dit jaar ook gehoor kunt geven aan de oproep om samen met een groot aantal Amnesty-leden en sympathisanten het publiek, d.m.v. de fakkeltocht, opmerkzaam te maken op het belang van het handhaven van de mensenrechten.

Wij vragen u dan ook vriendelijk de datum van 10 december alvast in uw agenda te willen noteren.