De Amnesty-basisscholengroep Haarlem e.o. zoekt per direct versterking. De groep zoekt nieuwe vrijwilligers die namens Amnesty zelfstandig basisscholen in Heemstede of Haarlem-Noord willen benaderen. Op deze scholen bieden zij op maat gemaakte lespakketten aan en verschaffen zij tekst en uitleg aan leerkrachten van groep 8. De pakketten worden kant en klaar geleverd door Amnesty. Voor dit werk is het belangrijk dat je overdag tijd beschikbaar hebt. Je gaat zelfstandig te werk, want je kunt zelf in overleg met de school je bezoek plannen. Amnesty International Haarlem e.o. zorgt er uiteraard voor dat je wordt ingewerkt als nieuwe basisscholenwerker. De werkwijze wordt aangepast aan de RIVM-richtlijnen en de afspraken die gelden binnen de scholen.

Heb je interesse en wil je meer weten over deze vrijwilligersfunctie, neem dan contact op met Gerard Steenhof, coördinator basisscholengroep. Dat kan telefonisch (06-83321325) of per mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).